Apie jungtinės poskyrių grupės išvyką į Stokholmą

2020 vasario 7
PD poskyrio informacija

Sausio 31 – vasario 2 d. draugės Laimos (Minderienės) pakviesta dalyvavau TPA LS Policijos departamento ir Viešojo saugumo tarnybos poskyrių organizuotoje kelionėje Vilnius – Talinas – Stokholmas.

Kelionė prasidėjo gūdžią naktį, bet, patogiai įsitaisius erdviame, baltame, lyg gulbė, autobuse, išgirdus kelionės vadovo Deivido (Kerulio) padrąsinantį pasveikinimą ir draugišką šurmulį aplinkui, bloga nuotaika ir nerimas išsisklaidė.

Jau bevažiuojant į Estijos sostinę Taliną (su trumpais sustojimais ir pabendravimais) pasijuto nuoširdi, draugiška atmosfera.

Taline pirmiausiai aplankėme Kadriorgo parką, apimantį apie 70 hektarų, pradėtą kurti 1718 m. Rusijos caro Petro I įsakymu. Pasivaikščiojome promenada, apžiūrėjome prezidento rūmus. Paskui atvykome į Talino senamiestį, kuris 1997 m.  įtrauktas į UNESCO pasaulio paveldo sąrašą. Įspūdingos istorinės vietos, labai daug lankytinų objektų, nuo kurių gausos ir Deivido suteiktos informacijos apie juos man susimaišė vaizdai, mintys, todėl tiksliai neapibūdinsiu, ką aplankėme ir matėme, nes galiu būti netiksli. Gardžiai papietavę, patraukėme į nuostabų kruizinį laivą „Baltic Queen“ (Baltijos karalienė). Man ir mano draugams plaukimas keltu buvo nauja patirtis. Įspūdinga  šou programa, šokiai ir bendravimas dar ilgai išliks mūsų prisiminimuose.

Ryte pasiekėme Švedijos sostinę – Stokholmą, įsikūrusį ant 14 salų. Miestas įspūdingas – viduramžių pastatai ir moderni šiuolaikinė architektūra. Didžiausią įspūdį paliko Stokholmo miesto Rotušė, kurios salėse (Mėlynojoje ir Auksinėje) puotaujama po Nobelio premijų įteikimo.

Bene didžiausią įspūdį padarė Vazos muziejaus įžymusis eksponatas – XVII a. pradžios karo laivas, kuris, kaip ir “Titanikas”, nuskendo jo pirmojoje kelionėje, po 333 metų ištrauktas iš jūros gelmių ir yra vienintelis visuomenei išsaugotas beveik nepakitęs XVII a. burinis laivas.

Po pasivaikščiojimo po Stokholmo senamiestį sugrįžome į keltą – prabangi vakarienė, vėl šou programa, loterija, šokiai ir linksmybės…

Labai džiaugiuosi šia kelione, labai dėkoju Deividui ir Laimai, dėkoju visiems  bendrakeleiviams, kurie tapo mano draugais kelionėje. Ilgai prisiminsiu ir atvirus pokalbius, ir vaišingumą, ir labai vertinu naują pažintinę patirtį. Džiaugiuosi, kad yra tokia žmones bendrai veiklai suburianti organizacija – TPA.

Jei Laima mane rekomenduos – norėčiau ir aš tapti šios asociacijos nare.

Ačiū visiems ir iki pasimatymo!!!

Adelė Medeikienė, Lietuvos kriminalinės policijos biuro darbuotoja (norinti tapti TPA nare)…